Detta inlägg tillägnas Frida S.

Hej, jag ska skriva om nått intressant, vet inte vad men hon ville det.
Kan börja med att berätta om mitt nyår, det blev faktiskt väldigt lyckat, började med att fixa oss hemma hos Veronika och Lotta & Lollo kom. Lösögonfransar och hela kittet åkte på och sedan rörde vi oss mot Kevin där some boys befann sig. Dom skulle åka till Enånger så vi ringde skjutsen(Hanna Olsson) och åkte hem till Mimmi.
Där blev det gitarr spelande och sång, jag har aldrig-leken och ölspelet som vi istället döpte om till ciderspelet.
Sen vid tolvslaget fick vi skjuts ner till stan, kollade på raketer(fast jag minns dom inte). Och träffade massa trevligt folk. Aja nog om mitt nyår. Bra var det iallafall.

Sen ska jag berätta en tråkig sak...............Vi kollade på en lägenhet i Hudiksvall,alldeles brevid kyrkan. Vi var jätte glada för det låg ju alldeles mitt inne i stan och helt perfeeeekt liksom. Nej då ska som jävla jävlarna som kollade på lägenheten innan ta den. FUCK DOM :(

Nu har jag inte mer att säga än att imorgon ska jag kolla på "My sisters kepper" än en gång.
BÄSTA FILMEN, trots att man gråter floder genom hela filmen.

Nu ska jag sova, mina ögon åker igen, så jag får ligga och hålla upp dom. Lovar att det var inte det lättaste att skriva samtidigt. Men man har väl SKillZ.
Godnjajtjtjjt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0