i wish you the best on your way... to hell

hej bloggisar

äntligen påsklov, och fy satan vad skönt, jag ska bara ta det ritkigt lugnt och bara njuta
kanske tar tag i bloggandet också?
det vet man aldrig, skriver när jag får lust, punkt slut.

det vart en grym början på lovet, i torsdags var det fest på stadt, och vi var partysugna och drog dit
fyfan vad roligt jag hade, sjukt nice folk och dansade tills jag dog nästan, haha

natten blev ju bara bättre och ja, vad ska man säga, jag ska inte avslöja för mycket
hoppas alla hade lika trevligt iaf

nu ska jag snart hoppa ner i sängen och bara mysa

big kisses


ett stort + på bästa jalle för att han är bäst



(någon helg sedan, då jag myste på med tjejerna)


you're the owner of my heart

You're the reason I know
Love, love, love

You're the owner of my heart
Always close when we're apart


hej, förlåt att jag inte skrivit på väldigt länge
har bara inte haft någon lust, eller har inte velat skriva heller
har insett att mina inlägg är väldigt tråkiga, men skitsamma
jag har blogg, enbart för att skriva av mig, och du får bestämma
själv om du vill läsa eller ej.

våren är på väg, och gud vad jag gillar att gå på vanlig asfalt, det är underbart

för er som ville veta ska jag färga håret idag, jag hoppas det blir bra,
blir blond med bruna slingor, och simone färgar, tack gumman

jaja, nu måste jag platta håret, för på nått konstigt vis så stog det åt alla håll och kanter
när jag vaknade, sånt som händer

måste fixa nu
puss

RSS 2.0