I'd rather waste my life pretending,than have to forget you for one hole minute

Halloj, ja det var ju ett tag sen sist nu, jag mår väldigt bra, förutom att jag är jätte trött
Jag har haft väldigt mycket i skolan, därför har jag inte kunnat skriva så mycket, jag hade 5 prov på tre dagar, och vad jag vet så har jag fått VG på ett, och godkänt i två av dom, så jag är väldigt nöjd, nu hoppas jag bara att jag klarade dom andra två, det vore underbart!
Nästa vecka har vi prao, och jag ska praoa på dagis, och det ska bli helt okej, hoppas på korta sköna dagar!
justja, helgen var helt kanon, på fredagen så var jag med malin och några fler,våran kväll spenderades i stan, med lite fest och bilåkning, skojsen var vi utanför gfesten en stund, där jag träffade en deprimerad antonia, det löste sig tillslutoch sen bar det av hem till nino, där malin somnade och jag låg och kolla på film,sen gick vi hem
på lördagen så gjorde jag absolut ingenting, verkligen jätte tråkigt, skulle ha umgåts med någon, men blev tillslut inte så, jag gick och la mig vid 10!
söndagen var jag först och kollade på linda bengtsing på bilbolaget med lillebrorsan och sedan så åkte jag hem och firade farsdag

nu ska jag iaf kolla på tv, vi hörs
kram/julia


RSS 2.0