please don't blame me for tryin' , i'm doin' it for you

Hejhej

Dagarna nu innan jullovet är riktigt köriga, man blir trött och dom flesta blir sjuka faktikst.
Till exempel jag, har blivit förkyld och jag lovar, hade jag haft kvar mina halsmandlar så
skulle jag ha haft halsfluss för länge sen. Det är snart dags för lucia, och jag är rätt nervös över
hur det kommer gå, vi kan ju alltid hoppas på att det kommer att gå bra!
Jag ska vara julklapp och det känns lite roligt faktikst, silvrigt paket med röda rossetter
kan inte bli gulligare. Jag hoppas att de kommer massor med folk, klockan 08.30 på högliden.

Jaja, har iaf flera olika prov nu, och gud så jobbigt det är, men flest redovisningar..
Blir så trött på allt, blir att plugga varenda dag.

Nu ska jag iallafall kolla på lite olika hemsidor med kläder och hårförlängningar för nu vill jag ha långt hår
men jag skriver snart igen.

KRAM


i adore your eyes and your beautiful smile

hej igen, det var ju ett tag sen sist nu, och det känns riktigt skönt att skriva igen
men jag har inte riktigt haft tiden och ro'n till att sätta mig ner och skriva
men nu sitter jag här! vilken tur nu har
det är ju som sagt jätte mycket i skolan, har hur mycket som helst som
måste göras nu innan jullovet, och jag lovar, det känns inte speciellt kul om jag
säger så..
förövrigt är min favvo mat lussebullar och julmust nu förtiden, jag har faktikst mummsat
i mig en hel påse med lussebullar nu och snacka om att jag är mätt

idag ska jag inte bjuda på ett så långt inlägg, men lite längre en såhär vill vi väl ha det?
JA det är klart!

Helgerna nu har varit höjdpunkterna, har kollat på bandy en av helgerna, och kan säga att
det absolut var nått nytt, har aldrig sett nått sånt för, eller ja bara innebandy då.
och sen har jag umgåtts med min stora syster, mycket trevlig och avslappnat
och bäst av allt, har spenderat mycket tid med mina bästa tjejer, det är så skönt att vara med
er, med er kan man alltid vara sig själv, det är bäääst
 
jaja, nu måste jag verkligen plugga, verkligen behöverligt!

xoxo / julia

RSS 2.0