almost lover

hallå där

skoltrött gånger 1 miljon och jag har lust att bara sova hela dagarna
skolan är verkligen nere på botten nu,hur mycket prov som helst, it really sucks
just därför måste man verkligen satsa på bra helger så man får njuta lite av fritiden
till helgen blir det förmodligen en myskväll med min brud, frida
efterlängtat som satan, blir lite hemlizar om vad vi ska göra, hihi

nu ska jag dra mig till min efterlängtade säng, ska bli så skönt
puss

vart tog våren vägen?

it all comin' back on you now

halloj
det var ju ett litet tag sen jag skrev men har inte känt suget att skriva osv
förövrigt så mår jag faktikst riktigt jävla bra och allt bara flyter på
blev frida idag, vi började med frasses och åt hur mycket som helst sen blev
det hockey, det var en jäävligt bra match alltså

imorgon blir det skolan och sen på onsdag så blir det nationella i engelska

bjuder på en lite somrig bild, för nu är snart våren här
så skönt

aja, nu ska jag lägga mig
kramkram




so what? i'm still i rockstar

hej
idag visade det sig att jag har ig-varning i både spanska, matte och no
inte kul, men det hoppas jag blir bättre

idag är jag hur trött som helst, var ju så skönt att ha lov, underbart!
vaknade och kände hur ögonen riktigt inte ville vakna,åh det var jobbigt
men jag klarade mig igenom skoldagen iallafall, duktigt julia

engelska nationella på fredag, jag är taggad.
engelska är ju iaf mitt starkaste ämne, så kom igen nu julia

stan blev det idag iallfall, åh gud så sugen jag är på att köpa mina älskade skor, big heart
jaja, letar sommarjobb och man kan ju hoppas att man hittar nått bra

nu blir det sängen, och måste tagga för hudikgym imorgon direkt på morgonen
kom igen jullan

pusss /J

i dont want to play that broken hearted girl

hej,
ett litet annorlunda inlägg idag

till fanny:

min älskade vän, jag vet att vi var dom bästa för varandra
bästa vänner, så var det menat att bli, jag är så säker på de
du stog mig närmast till hjärtat, och du fanns där för mig
jag fanns för dig, och jag lyssnade på dig när du behövde prata
jag ska inte ta upp några minnen här, för då tar det här inlägget aldrig slut
jag kan inte säga att våran vänskap är över, bara att den inte är på topp
men vi ska bygga upp den igen, det kanske inte blir som förr, det vet vi aldrig
men det är iaf värt ett försök, för jag vet att om vi verkligen vill, så går det
du ska veta att jag fortfarande finns för dig, precis som förr
jag är ditt öra och är redo att lyssna på allt du har att säga

du kommer alltid att vara min bästa vän, i mitt hjärta
<3

love/J

i believe, this is heaven to me

hallå
sitter här med en varm kopp choklad, vilket är så himla gott på kalla kvällar
så himla gott, helst med vispad grädde och marsmallow(stavningen?)
lovet har ju börjat och jag satsar på ett lugnt lov med vännerna
imorgon(onsdag) blir det tjejmiddag med några helt underbar tjejer
och sedan bär det av på fest, bilder från det kanske kommer upp någon gång

jaja, nu ska jag kolla på film
kramkram/J
                                            love it          

RSS 2.0