ingen som du

Hejhej.
Nu har jag varit hos Jakob i fyra dagar, det har varit helt okej.
Dåligt väder bara. Imorgon blire krök, i hope.
Jakob är dryg, jämt.
Lovar.

Aja, måste slå han nu.
So long, fuckers.
Love/Julia

she is everything, everything, i'm not

Hej bloggen.
Nu har vi kommit tillbaka till stan igen, efter två nätter i skogen.
Jag har myggbett över hela kroppen, så sjukt ont.
Kliar hela tiden, såhär mycket myggbett har jag aldrig haft.
Iallfall får jag min lön på måndag, i hope so iallfall, annars kan jag inte åka till jakob...
Och det vill jag verkligen göra så..

Iallafall, idag ska jag och rebecka ha en riktigt rolig kväll och bara njuta av livet.
fyfan vad skönt.


i am so happy without you, .....!

Nu blire snart duschen, gå ner på hemköp och köpa hem lite saker.
Ta en lång dusch och göra mig riktigt fräsch.
Sen blir party all night long.

So long, fuckers.
Love/Julia




i love you sweetie

all the single ladies

Tjabba
Är med Rebecka nu, vi har haft en liten picknik idag, mysigt!
Kanske kommer bilder.
Ny design som ni kanske ser.
Looking good.
Love/Julia


everything that matters breaks in two

Hejsan.
Ett tag sen sist,men vem bryr sig? intääää jag.
Ibland tappar man lusten helt enkelt.
Visserligen gör jag det ganska ofta.
Mormor har varit här i en vecka, och jag har varit hemma i en hel vecka.
Har iallafall bestält ett par skor, shoes makes me happy.

Orkar inte skriva mer, hörs.



lista 1

ÄRLIGHET:

Ditt äldsta hångel? - 89, i think
Hur många har du varit riktigt kär i? - 1
Vad tycker du om kärlek? - Bästa som finns när det är bra, annars det sämsta.
När kramade du någon sist? - I lördags
Saknar du någon speciell person? - Nej
Har du svårt för att bli kär? - Ganska så
När kysste/hånglade du med någon sist? - I lördags.
Ångrar du det? - Nej
Är du singel? - Yes
När fick du senast en komplimang? - Hm, igår
Har du hånglat med någon av samma kön? - Haha ja

HAR DU NÅGONSIN:
Hånglat med nån riktigt ful?- Nej
Hånglat med fler än 5 pers: - Yesbox
Hånglat med fler än 2 pers på en kväll? - Minns inte.
Gjort något riktigt dumt? - Har väl alla.
Gjort något du verkligen ångrar? - Ja
Varit nykter på nyårsafton? - Japp
Åkt ambulans? - Nej
Gjort nåt olagligt? - Yes
Blivit polisanmäld? - Nej
Fått din mamma att gråta? - Nej
Slagit ner någon? - Nej
Skämts över dina föräldrar? - En gång
Skämts över dig själv? -  Ja
Sagt jag älskar dig och menat det? - Ja
Tar du droger? - Absolut inte
Dricker du? -  Sånt som händer
Vilka kläder sover du i? - trosor och toppless
Vad hatar du verkligen? - Jag vet inte
Har du varit kär i någon du inte haft chans på? - Har nog hänt
Är du ensam nu? - Ja
Vill du gifta dig? - Om några år, ja
Vill du ha barn? - Om några år, ja

SENASTE PERSONEN SOM:

Sov i din säng? - Jag
Såg dig gråta? - Hm, det minns jag inte
Fick dig att gråta? - LINUS
Du delade en cigg med? - Kan det ha varit Gabbie?
Du gick på bio med? - Minns inte ens när jag var på bio sist.
Skällde på dig? - Bra fråga, minns inte

DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU:

Gråtit? - Nej
Kramat någon? - Mormor
Pussat någon? - Nej
Köpt någonting? - Nepp
Sjungit? - Japp
Saknat någon? - Litegranna

tio sanningar about myself

1. Jag har svårt att bli kär, och svårare att släppa taget.
2. Jag är onöjd med min kropp, men gör det bästa av situationen.
3. Jag har svårt att lita på mina vänner, eftersom att man inte vet vilka av dom som sviker.
4. Om jag fick bestämma själv,så skulle jag ändra mycket i denna värld.
5. Jag umgås hellre med killar än tjejer.
6. Jag gillar pengar.
7. Jag lever lite annorlunda gentemot mina vänner.
8. Jag hade borelia när jag var liten
9. Jag hatar spindlar och råttor.
10. I need som love.

Jaja, är på olika listor humör idag.
Kanske kommer upp en till lista senare.

you can have whatever you like

Hej bloggen.
Nu i en och en halv vecka har jag sovit hos Gabriella i idenor.
Har varit en chill vecka och det har varit skönt.
Vi har slappat och festat, tillomed på söndagar.
Nu är jag hemma i Färila och det är väl helt okej, slappt och skönt.
Mormor har kommit också så jag umgås  med henne.
Snart åker jag till Jakob, gud så roligt, längtar så inåt helvete.

Aja, pallar inte skriva mera.
Men tror faktiskt jag ska ta det här med blogg lite seriösare.
XoXo/ love Julia

emelie?


.....

moments that will last forever



Jag och min kära vän Gabbie

i don't need to be afraid to losing everything

Hej där!
Nu sitter jag här med Gabbie, och har spenderat mina senaste dagar med henne.
Blev gatufesten i helgen, dock har jag inte några bilder från dess.
Var inte så roligt som jag trodde, dock tappade jag ju bort alla mina vänner och sen så fick jag en smäll av en kille.
Normalt, nja?

I söndags drog jag och Gabbie till iggesund och chillade, en riktigt trevlig söndag om jag kan säga så.
Trevlans, bästa söndagen på länge iallafall!
Sen igår åkte vi hem till mig i skogen, vilket inte var lika roligt.
Och nu är vi hemma hos Gabbie och har myskväll och varsin bärbar dator i knäet.
Dock har vi flötat en hel pizza var och sen ätit jätte mycket chips.
Om inte mer har vi druckt 4 liter dricka ungefär, och jag som skulle bli nyttig?
Fuck that, där small ju den idén.

Aja, iallafall, tänkte bara säga att jag mår hur bra som helst.
Och det är skönt att du inte finns i mitt liv längre.
Äntligen kan jag börja fixa mitt liv och bli en bättre människa än vad jag redan är.
En omstart, det är vad jag behöver, och det ska jag skaffa mig också.
Tummen upp till mig själv.

Nu ska jag äta ännu mer flöt, och kanske badar lite med Gabbie sen, ännu är natten ung!
Big love/Julia

RSS 2.0