okej, det känns som att jag dör

okeej, nu äre så att jag ungefär har en känsla av att jag håller på dö, typ
det gör så sjukt ont, och fyfan, önskar inte den här smärtan till min värsta fiende
åh, jag har inte kunnat äta på hela dagen, och hallå, jag älskar mat,har aldrig varit såhär hungrig i hela mitt liv..
seriöst, jag hoppas att det går över snart, för jag kan inte ens vrida huvudet utan att det gör ont
kan inte skratta och fyfan, det är hemskt, jag lovar
och inte ens värktabletterna hjälper,jag dööör, hur ska jag kunna sova inatt?


aja, måsta bara skriva av mig lite, det får mig på lite andra tankar iaf
KRAM

i use to think that i wasn't fine enough

Hej igen,
idag mår jag mycket bättre, jag sov faktikst till 11 och det är jätte bra gjort, för dom senaste dagarna har jag vaknar runt 6 och det är ju mindre kul alltså.
Idag blir en ganska lugn dag, det är blått ute så jag funderar på att ta mig en promenad med molly,
vi får se om det blir av eller ej.
Mamma ska iallafall åka och shoppa en sväng, så vi får se om hon kommer hem med en mysig kofta, eller en skinnjacka.
Ska jag vara ärlig, vill jag hellre ha en mysig kofta än en skinnjacka, jag ser ut som en motorcykel-brud i skinnjackor,haha
Åh, jag längtar tills tisdag, då kommer kanske sara hit, det blir underbart, gud så jag saknar dig baby
Idag ska jag städa mitt rum, så det ska bli skinande rent och fint, och ska nog städa garderoben, för den är viktigast.
Och jag kan säga att det ligger alldeles för många tidningar i mitt rum just nu, från sjukhuset, alltså kanske 7-8 stycken,
men jag klagar inte, jag gillar tidningar
Igår fick jag min efterlängtade massage, gud så skönt det var, verkligen underbart alltså..
Jag har kommit att tänka på en sak, att jag inte laddar upp bilder här på bloggen, men det kommer, när jag har något spännande att ladda upp,för bilder på mig tycker jag inte är så intressant
men iaf, nu ska jag göra nått annat ett tag, kanske skriver nått senare, hehe
Kramar


Välkommen till min nya blogg!


RSS 2.0