syskonkärlek



Jag är glad att just du är min lillasyster, jag älskar dig.



Gårdagen spenderades med min lillasyster, nå vad tycker ni:
Är vi lika?

Vi var iallafall hemma fram till tolv ungefär och Alex och hans vän kom och kolla på film
och myste. Sen när dom åkte hem gick jag och la mig och frida kom inrusade och sa,
Kom så drar vi till Nicke!
Jag tänkte visst okej de kan ju blir roligt, så där låg jag under täcket på väg att somna
var tvungen att resa mig upp och klä på mig, de här känns ju lite b-igt att jag gick i mysbrallor
till en "fest" men de är ju sånt som händer. Orkade inte anstränga mig precis.

Idag ska jag iallafall titta på fotboll eftersom syster har match, good luck.

Nu måste jag fixa nått att äta sen hoppa in i en dusch, sen ikväll väntar en lång städning.



Kommentarer
Postat av: denice

ni är lika fin som när jag lärde känna er frida&jullan!

2009-09-20 @ 21:28:06
URL: http://deniceewikks.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0