look into my eyes

Helgen blev kanon rolig,
först på fredag så dansade jag ju, sen drog jag vidare hem till Maggan.
Sov hos henne vi somnade kanske runt 12-01 tiden.
Sedan dagen efter fixade vi hemma hos henne, sen drog vi och mötte
Agnes, Fia och Maria, tre urgulliga brudar som jag gärna lär känna bättre!:D
Sen käkade vi lite pizza och sen drog vi hem, fixade oss och sen började det
ösa in folk, rolig kväll. Och natten slutade som den slutade med mysigt sällskap
brevid mig, thanks sweetie.


agnes,elin,jag,maggan och fia


fialotta, sötnos


en jävligt vacker bild på mig själv.


dessutom så körde jag på lockigt hår,
agnes lockade på mig, thank u sweetheart.


Maggan(partyfixarn) och Jocke


en jävligt suddig bild på Krille,
sånt som händer när mobil är dålig....


Jaja, tackar för en jävligt rolig kväll till alla som var där!:D

Kommentarer
Postat av: Agnes

Tack själv.

Det vvar bäääst allting! :D <3

2009-09-28 @ 22:08:18
URL: http://agnestove.blogg.se/
Postat av: maria

lördag var mys!

måste göras om! ;)

2009-09-29 @ 14:29:22
URL: http://mariahjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0