i just want you to see who i am

Idag gick jag hem tidigare, fan vad jag är dålig..
Var ju trotsallt matten jag skippade, men jag får jobba ikapp.
Menmen, följde med Simpan upp till Kungkent där man piercar/tatuerar sig.
Hon skulle beställa tid för navelpiercing, fick tid redan imorgon.
Jag ska beställa tid för tungpiercing jag också, måste bara veta att jag vill de till 100%.
Jag gör det ju enbart för min skull..

Skolan är väl faktikst ganska kul, redan tappat glöden men.

Gick in på intersport idag och frågade om mina skor hade kommit, dom hade inte ens beställt dom än,
lite dålig stil, men jaja, den som väntar på nått bra ;)

Nu ska jag ta mig en promis med min älskade vovve.


ni får mer än gärna ignorera mig.
var sjuk just där, fetaste halsflussen och fet som ett as.
HAHA

Kommentarer
Postat av: mikaela

fett fin blogg du har ! ;p kolla in mina teckningar som jag gjort på bloggen, och lämna gärna en kommentar <3

2009-09-11 @ 21:26:11
URL: http://mikaelatallkvist.blogg.se/
Postat av: mikaela

sv; haha, aa porträtt tävlingen startar snart, så håll utkik ;) <3

2009-09-16 @ 20:06:59
URL: http://mikaelatallkvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0