dagens




- Regn. Vädret idag på dagen var ju inte annat grymt.
Varmt och skönt men att man ändå kunde ha varma kläder på sig.
Ett perfekt fotbolls väder.

- Attityds problem. Något jag verkligen avskyr. Folk som inte kan bete sig
som normala männsikor bland andra. Vissa har blivit bättre och man kan iallafall snacka
med dom.





- Maggan. En urskön brud som jag nyligen lärt känna. Hon uppskattar verkligen en.
Och hon är hur go som helst. I helgen ska vi ha sååå jävla roligt så jag vet inte vad.

- Att Martina ska kanske byta till Handels, thank god. You're saving me.
Har ju Ida och Sandra och nu när jullan bytte måste de komma någon ny.
Så på onsdag ska martina följa med mig till skolan och prova på.
PERFA.
(Jullgull, ingen kan ta din plats <3)

- Jag mår bra, riktigt bra.
Jag tror att den här helgen hemma var behövlig.
Mitt humör strålar och leendet går upp till ögonen.
Känns riktigt jävla fucking grymt. Och att inte ens veta anledningen till att jag är
så happy, känns kanon bra.





Kommentarer
Postat av: julia

of course no one's able to take my place.. ;)

2009-09-20 @ 20:15:52
URL: http://juliarudolfsson.blogg.se/
Postat av: Julia

Damn, im gonna miss u girl

2009-09-20 @ 21:08:00
URL: http://juliaak.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0