A friend who wont betray



okej jullan, du må vara en halv skalle längre, men fan snart är jag ikapp.
(kan vi ju iallafall hoppas)
nä allt hade fan varit tråkigt utan dig i skolan, ser fram emot 3 år nu iallfall och än har det bara gått
3 veckor?

Helgen var väl helt okej, i fredags var jag med brudarna hemma hos Robin, sen
så åkte jag och frida in till stan av en viss anledning, kvällen blev inte alls som jag tänkt mig.
Träffade Simpan på marknan, i love u girl.

Sen så träffade vi Sandra å dom, slutade med att jag och Frida fick skjuts hem, båda somna utan att
vi ens hann säga godnatt till varandra.
Sen åker Frida iväg på en spontantripp ner till Sthlm klockan sju på morgonen typ,
alldels efter kommer Sandra hem till sig där jag ligger å sover, vi somnar om och går upp cirka halv fyra.
Vi gör oss i ordning för att åka hem till Maggan, dit det kom en massa roligt folk.
Lite fjortisfyllor från vissa håll också maybe?

Sen drog alla in till stan runt 9 tiden och det var roligt.
Dock råkade jag trampa i en lerpöl och mina skor som var vita blev svarta typ.

Sen åkte vi hem till Sandra å sov och nu sitter jag hemma på i stan uppe på öster och gör ingenting.

Jaja, skola imorgon.
CYA





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0