NURRÅÅÅÅH

ja, NU ska jag bli sundare och hälsosammare
HEJDÅ TILL:
  • Kakor
  • Godis
  • Saft
  • Chips
  • Och allt onyttigt
  • Ätt äta efter klockan 6

VÄLKOMMEN:
  • FRUKOST
  • Nyttig mat
  • Lite motion skulle inte skada?
  • Välkommen rodbåten, du ska få plats i mitt rum
  • Pilates skivan är det dags att damma av

ALLT BÖRJAR NU!
Ska be mamma göra en saftig sallad till middagen idag som kommer att bestå utav kyckling filé och klyftpotatis.
Till det ska jag bannemig dricka isvatten och om mamma gör sås
väljer jag chilisaken, utan socker!

Ja,försöka går alltid. WISH ME LUCK.
Dessutom ska jag få bort alla helvetes jävla finnar.
Ni förstör mitt liv, nädå, men lite iallafall


Detta är min godisskål några år framöver, ÄVEN PÅ LÖRDAGAR


Och nu ska jag sätta igång att antingen gå varje dag, och kanske springa lite.
Även så tänkte jag att när dom öppnar badhuset att kanske börja simma?
Eller varför inte gymma?

Aja, roligt inlägg.
Nu ska jag bara försöka hålla det också..


Kommentarer
Postat av: agnes!

Duktig du är Jullan, de kommer gå finfiiint :D

2009-10-13 @ 20:11:51
URL: http://agneslantz.blogspot.com
Postat av: julia

Att inte kunna äta efter klockan 18.00 är bara en myyyt ;) du ska äta sex gånger per dag för att få bästa resultat, alltså frukost, mellanmål, lunch, mellanmål, middag och sen kvällsfika. gör du det så kommer du rasa i vikt eftersom förbränningen kommer igång =)

2009-10-14 @ 14:42:53
URL: http://juliarudolfsson.blogg.se/
Postat av: mia

lycka till sweeeetie! :)

2009-10-14 @ 18:44:55
URL: http://mariahjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0