awesome

Hade skit roligt med mina brudar början på kvällen.
Vi var hemma hos mig på öster och fixade oss, sen drog vi hem
till Oscar på förkrök. Vi drog ner mot gfesten runt 22-tiden.
Där var det skumparty, ingen riktig höjdare för min del.
Gjorde illa foten och var allmänt depp.

Trött på folk som sviker, trött på fittor till vänner.
Syftar dock bara på en person där.
Agnes knows whoohohohoh.

Ikväll då? vad händer dådå?
Jag sover i stan iallafall, så skicka iväg ett sms om någon skulle vela
hitta på någonting.




Kommentarer
Postat av: agnes!

De var en rolig gfest ju, tråkigt at5t du blev depp och att det finns såna fittor.

Puss !

2009-10-10 @ 14:15:27
URL: http://agneslantz.blogspot.com
Postat av: mia

det var roligt före, det var roligt på gfesten & det var roligt sällskap.



tack för att du var med & gjorde min kväll stumpilumpan =)

2009-10-10 @ 16:19:46
URL: http://mariahjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0