i can guarantee, you won't find nobody else like me

hej, det var ju ett bra tag sen jag skrev?
vet inte riktigt varför, jag kollar runt på alla andra bloggar och tänker
sjutton vad min blogg är tråkig? ofta någon vill läsa den då..
jag vet fakitkst inte riktigt, och det är väl därför jag inte lägger ut så många inlägg
men jag tror jag ska skärpa mig, för det är roligt!

iaf, valborg var skit roligt, det började med en chill fest hemma hos mig, med några nära&kära
sedan drog vi ner till borgaparken, där det var mycket folk så det var roligt
trevligt folk träffade man också! mums

på fredagen vaknade jag upp i harmånger hemma hos emelie, vi tog det lugnt typ hela dagen
trots saras tjat om att vi skulle skynda oss till stan
väl inne i stan går vi hem till saja och fixar oss, sedan går vi till bumbi där sara,bumbi, glocan & isac är
efter det går vi ner på donken och jag får min middag, gottans
efter det blev det borgaparken där det var en massa folk som spelade brännboll
efter det gick dom hem igen, och jag kom efter ett tag, natten hos emelie åter igen

på lördagen var det meningen att ems och jag skulle grilla och bjuda över lite folk, men blev inte som planerat
så vi satsade på en riktigt chillkväll, spelade guitarhero och hoppade studsmatta med musik på på högsta volym
azzmm

och nu idag sitter jag hemma i färila och har skit tråkigt, och imorgon är det skola och efter det sover jag hos emelie

nu ska jag krypa i säng och förbereda mig på en tidig morgon
kram&godnatt
julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0