where is love?

When I get older, I will be stronger

Hej bloggen.
Ikväll ska jag äntligen sova hos min älskade lilla emsi
MIN EMELIE, alltid
Riktigt länge sen jag var i Harmånger, så det ska bli skönt.
På nått konstigt sätt så gillar jag Harmånger.

Jaja, imorgon är det midsommar.
Min kväll består av
  •  Middag med brudar hemma hos Josse
  • Fest någonstans i stan, hoppas på bra väder
  • Efterfest?
  • Vakna med min älskade emelie, (förhoppningsvis)

Hoppas på en trevlig kväll.
kisses and hugs/ jullanpullan

Kommentarer
Postat av: Hanna

Vill skicka dig en bamsekram! Hoppas du haft en bra midsommarafton :-) Kram Hanna

2009-06-20 @ 10:11:39
Postat av: Anonym

Tack, jag hade en jätte bra midsommar.

Hoppas du hade en bra midsommar också!:)

bamse kramar tillbaka

kram

2009-06-21 @ 18:17:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0