sommar romans

Hej allihopa, eller ingen kanske man ska säga?
Eftersom jag faktikst inte tror att det är någon som läser min blogg.
Dock vet jag att min moster gör det, så en bamse kram till dig.

Midsommar blev en riktigt lyckad kväll.
Grillningen hemma hos Josse var kanon rolig, alla hade ett toppen humör med sig
och jag gjorde jätte god tsatziki.
Tänkte lägga upp lite bilder i slutet av detta inlägg.
Efter grillningen tog vi mopparna till Iggesund där vi skulle hem till Fisken(fredrik).
Där var det trevligt folk, och likaså hade alla( nästan iallafall) humöret på topp.
Det blev bra väder, iallafall med tanke på vad dom sa på nyheterna.

Sov dock bara två timmar ungefär den natten, och alla som sov över drog hem vid 7 på morgonen.
Men jag, teike och fisk stannade och kollade på film, åt chips och sov yttligare någon timme.

Sen igår, (lördag) bärde äventyret av ut till Saltvik hem till Helene, hon fyller ju år idag, så grattis.
Där blev det god mat, mycket skratt och prat. Och lite utebad, dock var det kallt så det varade inte länge.
Sen åkte vi hem till Gabbie och sov, jag och gabbie iallafall.
Vi sov länge och det var skönt.
Sen har dagen bara spenderats med Josse och Gabbie och massviss med skratt.

Imorgon blir det jobb, två veckor kvar, och jag är trött av bara tanken..

Jaja.
Bilder vare ju, justja!

    

     

     



Där är några stycken iallafall.
Nu måste jag sova.
Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0