high heels are designed by a man, because they want to make it harder for the woman to run away

Hej bloggen.
Tänkte skriva ett lite längre inlägg nu när jag har slagit ner Jakob.
Jag vann, of course.
Jag har det trevligt här i Enköping, riktigt skönt att åka till ett annat ställe.
Dock är jag och Jakob som syskon typ, så vi bråkar hela tiden.
Men det är roligt, och han har så himla skön familj.
Imorgon kommer hans moster hit och ska fixa två klänningar jag köpt.
Som var lite långa.
Sen så hans lillebror är den skönaste personen jag träffat.
Första kvällen jag var här så slängde han ut en kommentar:
- Tror ni att tjejerna jagar mig för att dom är kär i mig eller för att jag säger att dom är skit fula?
Jag trodde aldrig jag skulle sluta garva...

Vi var ju i Sthlm en dag iallfall, blev inhandlat mest onödiga saker, men två party klänningar, en vanlig rosa randig klänning och sen två bh:ar och ett par skor och ett partylinne.
Både klänningarna och linnet ska designas om. I like it.
Klänningarna ska sys upp och några små justeringar, och linnet ska designas om helt.

Resultat kommer väl.
By the way kan jag ju säga att jag fått mina älskade skor.
My baby's, love'em

Blev ett väldigt lång inlägg idag faktiskt.
Eller nu, men har mycket att skriva om känns det som.
Imorgon ska vi kröka, kommer träffa mycket folk då, nytt folk, spännande.
Aja, nu ska jag fortsätta kolla på C.S.I.

So long, fuckers.
Love/Julia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0