i don't know what to do, cause i'm so in love with you

hallå där
det var ju ett tag sedan sist och kände att jag behöver skriva mig denna lördag kväll då jag inte har något att göra överhuvudtaget och för att jag bara har lust att skriva.
allt känns ju inte på topp precis, det är inte kul att ha kärleksproblem, men med lite tur så löser sig ju allt.
skolan går väl okej, mycket missade prov nu, ett so prov, ett omprov i no och såklart ett omprov i matte
SUCK

för övrigt har jag börjar gillat att vara hemma och bara ta det lugnt, det är hur skönt som helst att sitta hemma och
spendera en hel dag framför datorn, i love it

jag har börjat förälskat mig i depp musik och kan inte sluta lyssna och bara drömma mig bort
det är underbart skönt att få tänka på bra saker när allt inte känns så bra
annars så såg jag twilight härom dagen, kanon bra!
förälskad i filmen, visst den var lite jobbig i början, och så som den slutar så börjar man ju fundera på om det ska komma en tvåa? VORE UNDERBART ISÅFALL

jag längtar nå för jävligt till sommaren och hela sommaren ska jag bara njuta av mina vänners närhet och leva livet
okej, jag ska jobba också, men jag måste komma på nått bra att jobba med?

jag längtar tills på onsdag, shoppppa
lovelovelove

nu ska jag äta sourcreme and onion chips med solrosolja, lovar det är dom godaste chipsen du kan stoppa i din mun
YUMMMIE

kram från julia


Kommentarer
Postat av: MalinOpel

Haj du ;) Ja söker en 80 tals låt som dem sjunger just så i refrängen : Im so in love with you and I dont know what to do! Kan inte hitta den dock trots att ja sökt på just detta på youtube =( Vet du vem d kan va? han som sjunger har en skum röstprecis som om han sjunger från näsan typ lite nasalt =P

2011-03-02 @ 22:32:01
URL: http://malinopel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0