hey, i got some new shoes on, and suddenly everything's fine

tjabba,
var ett bra tag sen sist och helt ärligt så ska det bli skärpning
jag har bestämt mig, jag ska lära mig mer om blogg och så vidare
men jag behöver någon som jag kan hjälpa mig, för jag är ganska dålig än så länge

iallafall har nationella proven dragit igång, och det känns helt okej
det ända jag ororar mig för är matte..
annars är väl skolan helt okej,ett omprov i no och ett omprov i matte
vilket 5 st i hela våran klass klarade
då säger de mig att dom gjorde ett väldigt svårt prov

skolan är väl egentligen helt okej, men ändå är det jobbigt att kliva upp på morgonen
men snart är det dags för gymnasiet, och jag ser fram emot det, litegrann iaf

You were always on my mind


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0