sommaren 2009

Juni:

Examen, kvällen spenderades med grymt bra brudar och god cider.
Själva skolavslutningen blev lite sorglig när man skulle säga hejdå till alla och man
insåg att man aldrig mer skulle gå i samma klass. Natten spenderades hos Linus



Midsommar, firades hemma hos Josse och det var riktigt trevlig.
Grymma brudar och roliga lekar. Vi åkte moppe till Iggesund hem till Fisken.
Och jag & Emelie spenderade natten där tillsammans med Teike och Fisken.




Juli:

Jobbade, dock har jag ingen bild därifrån, men det var kanon roligt.
Nu tänker ni, roligt att jobba med gammlingar?
Ja, faktiskt. Dom uppskattade verkligen allt man gjorde för dom.
Även om dom glömde bort det efter några minuter. Så var dom glada
För tillfället och man kände att man hade gjort nått bra.
Jobbade ju även med Maja och vi gjorde ju varandras dagar bra.
(Grym personal också)

Jag spenderade många dagar med Rebecka, världens gulligaste brud.
Som jag tycker om hur mycket som helst. Verkligen en underbar vän.
Vi var med om mycket, allt från urspårade fester till picknik till mysiga hemmakvällar.

 
Var hur mycket som helst med Gabbie, vi gjorde allting man kan tänka sig nästan.
Allt från att göra thaiwook, till att sova till sex om dagarna till att dricka på en söndag.
Till att träffa nya killar och ja vi gjorde verkligen allt möjligt. Till att skratta en hel dag åt ingenting,
så vi inte ens kunde äta, Sjukt vad kul vi har haft. Du är en underbar vän.


Augusti:

Åkte ner till Enköping, och träffade Jakob. Vi åkte till stockholm och shoppade.
Spenderade våra dagar med Felix. Var mycket med hans familj också.
Hans mamma var hur snäll som helst. Var där i 8 dagar sen blev det hemfärd.
Allt jag köpte kommer upp på bild sen.




Jag var med Emelie för andra gången på hela sommaren.
Ganska sjukt hur det har kunnat bli så här på grund av en männsika.
Att våran vänskap beror helt på hur en annan människa vill ha det.
Sjukt.



Sen så började skolan och jag går handelsprogrammet.
Jag har en bra klass vad jag tycker hittils iallafall.
Vissa minns jag fakitkst inte namnet på och andra är faktikst trevliga.

Slutsatsen av sommaren blir väl faktistkt att det varit en helt okej sommar med mycket skoj,
och tråkigheter har det väl också varit.
Men man ska se det mesta från en positiv sida.

Nu taggar vi för jullovet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0