Inhandlat i stockholmo

Tänkte slänga upp lite bilder med det jag köpte i Sthlm.
Enjoy

En svart klänning, en armad eller vad man ska kalla det. Från GT 49 kr


En rosa klänning, enarmad den med, också från GT 49kr


En jeans skjorta 249 kr, från GT


Ett linne ifrån Carlings 99kr


Bikini 10kr, Ellos


Bh:ar GT, respektive 129 och 29 kr, dock bara en bild på den rosa
den vita har jag ingen bild på


Bikini trosor 15kr/styck GT


Sen har jag väl köpt lite små saker hitan och ditan.
Som ett par spetstrosor, 3olika sorters armband, 2 par örhängen
och ett linne av en kompis och innan jag drog till sthlm ett par jeans tights.

Ajja, var väl allt för den här gången haha.

Imorgon börjar jag med " Dagens Outfit ".
(Om jag orkar)
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0