i am a sexy bitch

Hejhej.
Jag är ju hemma nu iallfall.
Och det är faktikst väldigt skönt, hade saknat mina brudar mycket om jag stannat längre.
Fast nu saknar jag Jakobs mamma, för hon var en jävligt trevlig person.
Jag sitter i min lillasysters rum med hennes laptop eftersom min har gått sönder.
Min lilla älskling har gått sönder, oh it makes me cry.
Shit jag låter som en nörd, men sanning är att jag älskar min dator.

Jag sitter och kollar på tv för det är mycket bra på tv nu.
Måndagar<3

Den 20e börjar skolan, och jag kom ju in på handel, så lite ser jag faktiskt fram emot skolan.
Nervöst är det ju också men..
Det blir bra.

Jaja, orkar inte skriva mera.
So long, fuckers.
Love/Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0