Elin Ruth Sigvardsson & Lars Eriksson - Love

Hej bloggen
Idag var skolan helt okej, älskar att sluta tidigare.
Imorgon slutar vi kvart i ett, åh hallelujah säger jag bara.

Efter skolan blev det först frasses med Jullegullet, Christian, Alex och Prälle.
Sen drog vi oss ner till stan där jag köpte två tröjor och ett par jeans och ett par leggins.
Sen åkte jag hem, väntade i ljusdal typ en timme på min buss, sen hem och nu sitter jag här.
Ska försöka sova tidigt idag, får se hur det går.
Klockan är ju redan närmare halv tio snart.

Jaja, ska iallafall försöka bestämma vad jag ska ha på mig imorgon osv nu.
Efter plugget blire förmodligen fika med philip baby! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0