Daily news


Kuratorn, hon är förjävla trevlig alltså.
Säger bara att där kommer jag spendera mycket tid för att prata om ingenting alls.
Haha

En en gång klassen, trivs super bra redan.
Sjukt skön stämning i klassen och alla trivs bra med varandra.
Visst vi har vissa weirdos i klassen, men bortsett från det, GRYM





Allt detta jävla regn, jag hatar regn.
Tygskor, speciellt vita blir så sjukt fula då.
Smutsiga och fläckiga.

Sura människor som tror sig vara bättre än andra vill man nästan skratta åt, haha.
Haha, äsch kom inte på nått bra att skriva
eller jo.

Bitchar, sure jag kan bete mig lite bitchigt ibland genom att jag säger hur jag tänker.
Bara att tåla det säger jag då.
Bättre det än att hålla käft.
Men ska man skaffa en attityd som går ut på att kränka ner på folk som betet sig illa när man själv gjort de.
Har man zero anledningar till att kolla snett på folk.
Jaja.


Kommentarer
Postat av: Hanna

Du är bäst... det är bra att ha någon att prata med :-) Kramar

2009-09-16 @ 20:58:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0