Dagens



Frukost: Jag ska börja äta frulle. Idag åt jag frukost klockan halv 9.
Det fick bli mjölk med havrefras,jordgubbar och banan.
Jag klagar inte.

TV: Annars hade nog morgonen inte blivit speciellt bra.
Tack och lov för att det går några bra program iallafall.




Folk som sover länge: Idag är jag vaken jätte tidigt, och vad händer då?
Jo alla får för sig att sova hela dagen så jag ska få ha jätte tråkigt.
Visst klockan är bara 9.10 men..

TV SHOP: Fy bubblan vad boring det är alltså.
Man får lust att sparka sönder tvn..
Hate it.


(en ny grej jag fick för mig att börja med alldeles nyss)
bra/dåligt?

Visserligen är klockan bara jätte tidigt på morgonen så kanske lite dumt att göra en dagens nu,
när knappt dagen börjat?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0