BIG no

Hej bloggen
Nu är det minsann skärpning på g här för mig.
Jag ska verkligen börja ta tag i saker och ting.
För det första ska jag verkligen fixa skolan, hur jobbigt det än blir.
Så ska jag bry mig mer om att plugga än att sitta vid datorn,
jag ska börja spara pengar, för jag bara slösar på onödigt och bara impuls köp.
Visserligen så blir jag lycklig av att shoppa, men dax att spara, för sånt är roligt på sitt vis med.
Menmen, skolan börjar ju om några dagar vilket betyder att nu måste jag börja ta tag i saker och ting.

Det märks att skolan är på g för jag vaknade 04.21 imorse och var pigg och jag har varit vaken sedan dess.
Dock gick jag ju och la mig vid 18.00 igår så kan ha varit därför jag vaknade så tidigt också.
Men det är lika bra att vänja sig.

Lägger in lite bilder sen om vilken outfit jag ska ha första skoldagen.
Jaja, ska sy massviss och bara trixa med kläder idag.
Cuz thats how i lajk it.

So long, fuckers.
Love/Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0